Kami 6182 Zgłoś Napisano 17 Sierpień 2008 Rzym Dynastia Tudor??w Przyjaciele Rodzina Soprano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlaSyl 2023 Zgłoś Napisano 17 Sierpień 2008 (edytowane) Przyjaciele, a i owszem, dodam jednak kilka nowszych seriali Chirurdzy, Dr. House, Kosci. CSI za to nie przypadlo mi do gustu..... Edytowane 17 Sierpień 2008 przez Silje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon 96 Zgłoś Napisano 20 Sierpień 2008 Moim ulubionym serialem jest: Twarza w Twarz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
~LokOneAndOnly 93 Zgłoś Napisano 21 Sierpień 2008 uwielbiam takie o to seriale: - LOST za zakrecenia - Prison Break za akcje - Heroes za tajemniczosc tyle :)/>/> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gebels 1589 Zgłoś Napisano 21 Sierpień 2008 Ja podobnie Prison Break przede wszystkim B) Cytuj <p><p style="text-align: center"><img class="eaxqhwuqohbnelvajzbl" src="http://nitroimages.pl/images/p315v1ijsrol9w1j18wm.png" /></p></p> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris82 3734 Zgłoś Napisano 23 Sierpień 2008 uff, moze nie starczyc miejsca B) no to zaczynam: LOST PRISON BREAK PRZYJACIELE CHIRURDZY GOTOWE NA WSZYSTKO CALIFORNICATION TERMINATOR - KRONIKI SARY CONNOR KING OF QUEENS SCRUBS TWO MAN AND A HALF JOEY i jeszcze cos ale nie pamietam :)/>/> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emma 10 Zgłoś Napisano 26 Sierpień 2008 No wiÄ?c: hym.... Ko??ci. Wz??r. CSI: NY. CHIRURDZY. DR. HOUSE. CROSSING JORDAN. og????em to takie kryminalno-lecznicze :)/>/> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Balzac 240 Zgłoś Napisano 27 Sierpień 2008 Agenci NCIS, Gwiezdne Wrota, Gwiezdne Wrota: Atlantyda, Ten sam dzie??...Narazie nic wiÄ?cej nie przychodzi mi do g??owy ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bel 5 Zgłoś Napisano 20 Wrzesień 2008 Mnie zaciekawi??y jak dotÄ?d: Battlestar Galactica i Prison Break Warto te?? przypomnieÄ? sobie Przyjaci???? :)/>/> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magro 4 Zgłoś Napisano 22 Wrzesień 2008 mi osobiscie do gustu przypadly seriale Prison Break Fala zbrodni pierwsza milosc kryminalni k thx bey Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xGalba 10 Zgłoś Napisano 2 Październik 2008 Hmm ja lubie: Priosn Break Fala zbrodni Gotowe na wszystko;] reszty nie pamietam:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MU Addict :D 0 Zgłoś Napisano 12 Październik 2008 - Lost - Dr. House Niestety tylko te 2 bo tylko one sÄ? wg. mnie warte uwagi, reszta to pasztet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vorgad 1 Zgłoś Napisano 17 Październik 2008 - Lost- Dr. House Niestety tylko te 2 bo tylko one sÄ? wg. mnie warte uwagi, reszta to pasztet. Dodaj do tego Przyjaciol i sie zgodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lilu 0 Zgłoś Napisano 28 Październik 2008 No trochÄ? tego jest z tych co mogÄ? poleciÄ? i wiÄ?kszo??Ä? siÄ? chyba zgodzi to: (w skali od 1 do 10) :lol: PRIVATE PRACTICE (7) GREY'S ANATOMY (10) HOUSE MD (9) DIRTY SEXY MONEY (5) GOTOWE NA WSZYSTKO (7) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ninia79 2 Zgłoś Napisano 15 Listopad 2008 Moje to: Na wspolnej Dedektywi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keturi 0 Zgłoś Napisano 2 Grudzień 2008 3 Planeta Od Slonca Robin z Sherwood (1984-86) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ale-lu 1 Zgłoś Napisano 3 Grudzień 2008 PodobajÄ? mi siÄ?: LOST Heroes 4400 Gotowe na wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nirvel 22 Zgłoś Napisano 7 Grudzień 2008 moim ulubionym serialem jest star trek nastÄ?pne pokolenie i voyager oraz SG Atlantis Smallville Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ale-lu 1 Zgłoś Napisano 26 Grudzień 2008 Ostatnio zaczÄ???em oglÄ?daÄ? tak dla odprÄ???enia "U Pana Boga w Ogr??dku" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rzuan 3 Zgłoś Napisano 27 Kwiecień 2009 1. On Ona i Dzieciaki 2. 13 posterunek 3. Miodowe Lata 4. Joey (lecial kiedys na TVN 7 bodajze) 5. Przyjaciele 6. Jak poznalem Wasza atke 7. Jim Wie Lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adanos12 0 Zgłoś Napisano 28 Maj 2009 oczywiscie ze lost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
min 0 Zgłoś Napisano 30 Lipiec 2009 Ja sie ostatnio wkrecilem w Agentow NCIS taki lajtowaty przyjemnie sie oglada. A tak na powaznie u mnie na topie Battlestar Galactica. Dla milosnikow klasycznej SpaceOpery to sam mi??d :)/> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo126 0 Zgłoś Napisano 15 Sierpień 2009 Jednym z dobrych seriali sa tajemnice Smallville:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycha_v_Rock 0 Zgłoś Napisano 18 Sierpień 2009 Moimi faworytami sÄ? to: Prison Break, Roswell, Smallville, True Blood, Supernatural, Heroes oraz pierwszy Star Trek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forest 7041 Zgłoś Napisano 20 Sierpień 2009 Dr. House Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SevO 0 Zgłoś Napisano 11 Październik 2009 (edytowane) Bones Buffy the Vampire Slayer CSI NY Dr. House Fringe Medium On, ona i dzieciaki Psych Supernatural Ugly Betty Vampire diary <--- dopiero zaczynam oglÄ?daÄ?, ale zapowiada siÄ? ciekawie .... I wiele.. wiele innych.. ach te uzale??nienia od tv shows ^^ Edytowane 11 Październik 2009 przez SevO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
N3TreX 0 Zgłoś Napisano 13 Październik 2009 Oto moje ulubione filmy Priosn Break Fala zbrodni W-11 39 i p???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
At1x 0 Zgłoś Napisano 5 Styczeń 2011 Prison Break Kompania Braci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Celtusiek 0 Zgłoś Napisano 1 Luty 2011 Spartacus : blood and sand Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XxenterxX1 1 Zgłoś Napisano 27 Grudzień 2011 Robin z Sherwood (1984-86) i Oficerowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciri 30 Zgłoś Napisano 2 Październik 2014 "The Walking Dead" ("??ywe trupy") Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach