Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
NewsMan

Twitter kpi z wpadki na Euro 2012. "Feel like your own house", "Expensive friends"

Rekomendowane odpowiedzi

z11812085M.jpg"Feel like at home" - takie has??o promocyjne Polski na Euro w??a??nie zawis??o na Dworcu Centralnym w Warszawie. Donald Tusk na wideoblogu, r??wnie?? u??ywajÄ?c tego has??a, zachÄ?ca kibic??w z innych kraj??w do przyjazdu na pi??karskie mistrzostwa Europy w Polsce. Problem jednak w tym, ??e sformu??owania "Feel like at home" nie mo??na znale??Ä? w s??ownikach. Co za?? mo??na znale??Ä?, to idiom "Feel at home".

 

zobacz ca??y artyku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 14 Views
    • 1 Posts
    • 129 Views
    • 1 Posts
    • 143 Views
    • 1 Posts
    • 179 Views
    • 1 Posts
    • 221 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.