Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
NewsMan

Twórcy "Feel like at home" odpowiadają: "A CNN? A Apple? Błędy w ich sloganach to przemyślany zabieg"

Rekomendowane odpowiedzi

z11796726M,Kampania-rzadowa--Feel-like-a- W codziennej praktyce reklamowej przekraczane sÄ? r????ne bariery, w tym i jÄ?zykowe. Jest to szczeg??lnie potrzebne w przypadku hase?? reklamowych - pisze Krzysztof Przyby??owski, prezes CAM Media - agencji, kt??ra przygotowa??a kampaniÄ? "Feel like at home". Podkre??la: has??a reklamowe CNN, Apple i McDonald's te?? wzbudza??y kontrowersje, ale b??Ä?dy jÄ?zykowe w ich akcjach promocyjnych by??y "przemy??lanym zabiegiem majÄ?cym na celu wyr????nienie komunikacji".

 

zobacz ca??y artyku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 148 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.