Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
NewsMan

GDDKiA odpowiada na pismo ws. "seksistowskiej kampanii": "Liczy jest efekt". Feminoteka: "Unikają przyznania się do błędu"

Rekomendowane odpowiedzi

z15110170M,Za-spoleczna-kampanie---ZaufaZdaniem fundacji Feminoteka prowadzona przez GDDKiA kampania "Zaufajne drogi" jest oparta na elementach seksistowskich, "sprowadzajÄ?cych kobiety do piersi". GDDKiA odpowiada na te zarzuty: "Najwa??niejszy jest efekt - bezpiecze??stwo na drogach" - twierdzi w wydanym przez siebie o??wiadczeniu. Feminoteki taka odpowied?? nie satysfakcjonuje. - Ta odpowied?? to lanie wody i unikanie przyznania siÄ? do ewidentnego b??Ä?du - twierdzi Anna Dryja??ska z fundacji.

 

zobacz ca??y artyku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.