Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
NewsMan

TNS Polska: Im dłużej szukamy w sklepie czekolady, tym mniej jej kupimy

Rekomendowane odpowiedzi

z10621274M,Im-szybciej-znajdziemy-produkt-na-polce--tym-wiece.jpg- Konsument w sklepie jest sk??onny przeznaczyÄ? na zakupy tylko okre??lony czas - m??wi w "Marketingu przy kawie" Marcin Sznajder, ekspert TNS w sprawach marketingu. - Je??eli ka??emy mu zbyt d??ugo poszukiwaÄ? produktu, a wrÄ?cz nie zapewnimy tego, ??e znajdzie to, czego szuka?? w okre??lonym czasie - po prostu odejdzie od p????ki, nie kupi - t??umaczy Sznajder. Czy to oznacza rewolucjÄ? producent??w w podej??ciu do klienta?

 

zobacz ca??y artyku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 26 Views
    • 8 Posts
    • 92 Views
    • 1 Posts
    • 52 Views
    • VR6
    • VR6
    • 3 Posts
    • 92 Views
    • 2 Posts
    • 153 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.