Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
NewsMan

Oburzenie wokół seksistowskiej reklamy. Twórcy się bronią: Reklama jest estetyczna i ciekawa. Krytycy: Raz już przepraszali

Rekomendowane odpowiedzi

z15914889Q,Kampania-reklamowa-Profi.jpgZmys??owe kobiece wargi, sunÄ?cy po nich palec i "Jeszcze nie mia??am tego w ustach". Kampania reklamowa zupy instant budzi kontrowersje. - Traktuje kobiety jak przedmiot - m??wi Aleksandra Magryta z Feminoteki. - Jest ciekawa, estetyczna i ma uzasadnienie marketingowe - kontruje Anna Wiater ze sztabu PR kampanii. I dodaje, ??e w reklamie mia?? wystÄ?piÄ? mÄ???czyzna. Zrezygnowano z niego ze wzglÄ?d??w... estetycznych.

 

zobacz ca??y artyku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.