Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
NewsMan

Mocna kampania społeczna w Japonii: tysiące pijanych "białych kołnierzyków" stało się żywymi billboardami. Powinni się wstydzić?

Rekomendowane odpowiedzi

z16077198M,Japonczycy-upijaja-sie-po-praKampania przygotowana przez Ogilvy & Mather w Japonii na zlecenie sieci lokalnych bar??w ma zawstydziÄ? pijÄ?cych na um??r pracownik??w biur i zwr??ciÄ? uwagÄ? na powszechny problem spo??eczny w Kraju KwitnÄ?cej Wi??ni. Hashtag #nomisugi oznacza zbyt pijany. Centra japo??skich miast zw??aszcza w weekendy dos??ownie wype??nione sÄ? bezw??adnymi, zalanymi w trupa pracownikami biur. Tak pryska mit japo??skiej etyki pracy?

 

zobacz ca??y artyku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 2 Posts
    • 323 Views
    • 1 Posts
    • 160 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.