Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

apple2000

Filemaker Pro 13 Advanced v13.0.3.231 Multilingual (Mac OSX) (25/11/14)

Rekomendowane odpowiedzi

Filemaker Pro 13 Advanced v13.0.3.231 Multilingual (Mac OSX) (25/11/14)

 

dc4e3d5532116d96cb194f7ca4d581ad.png

 

Filemaker Pro 13 Advanced v13.0.3.231 Multilingual (Mac OSX) | 1.12 GB

 

FileMaker Pro 13 Advanced includes all of the features of FileMaker Pro 13 plus a suite of advanced development and customization tools. Customize menus with just the items you want. Plus, get robust analysis capabilities, powerful debugging tools and much more - all designed to help you build more powerful, more flexible and more customized databases faster.

Get started quickly with pre-designed templates

FileMaker Pro comes with 16 built-in Starter Solutions that are professionally-designed templates customized for managing tasks on iPad, iPhone, desktop and the web. You'll be able to get started managing contacts, assets, content, invoices and more in just minutes. Plus, you can easily modify the Starter Solutions for your own unique needs.

 

 

Contacts

Manage personal and business contact information, including addresses, phone numbers, and email addresses.

 

Assets

Track office assets and other depreciable items. Fields include asset category, serial number, and purchase date.

 

Content Management

Collect and organize documents, music, images, and more. Includes version history tracking.

 

Invoices

Record product and customer details. Create, manage, and print customized invoices for every order.

 

Inventory

Manage inventory levels of products and supplies. Track category, value, last order date, and more.

 

Tasks

Track simple tasks, status, and due dates associated with any undertaking.

 

Projects

Organize project details and assign tasks to owners. Manage progress, due dates, and more.

 

Estimates

Track quotes for products and services. Easily print or email estimates.

 

Resource Scheduling

Manage resources for projects such as people, equipment, materials, and locations.

 

Meetings

Organize meeting notes, assign action items and follow up on due dates.

 

Expense Reports

Calculate and report reimbursable expenses. Check approval status and compile reports.

 

Event Management

Manage event details, guest lists, and agenda. Great for fundraisers, seminars, or trade shows.

 

Product Catalog

Store and organize product information such as serial numbers, prices, and photos of products.

 

Personnel Records

Manage employee data such as hire date, salary, manager, and review dates.

 

Time Billing

Calculate hours worked, billed, and rate for each employee each week.

 

Research Notes

Collect, organize, and reference research and field notes.

 

 

DOWNLOAD LINKS:

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 191 Views
    • 1 Posts
    • 121 Views
    • 1 Posts
    • 168 Views
    • 1 Posts
    • 134 Views
    • 1 Posts
    • 124 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.