Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
xidau123

Public Relations Fundamentals With Deirdre Breakenridge

Rekomendowane odpowiedzi

68d18e.jpg

 

Public Relations Fundamentals With Deirdre Breakenridge

1.39GB | Duration: 2h 10m | Video: AVC (.mp4) 1280x720 30fps | Audio: AAC 48KHz 2ch

Genre: eLearning | Level: Beginner | Language: English

 

The rise of social media including blogs, social networks, micromedia, and other channels???has made effectively communicating your story and message increasingly complex. Modern public relations demands an integrated, multichannel approach in order to successfully build awareness, loyalty, engagement, and advocacy.

Learn today's public relations techniques and best practices with PR expert Deirdre Breakenridge. In this detailed course, she explains how social media has revolutionized public relations, and offers an effective eight-step workflow you can use to ensure you're sharing the right message with the right audience. Learn how to build a PR plan, develop and optimize messaging, and engage everyone in the media, from reporters to bloggers and influencers. Next, see how to manage relationships and your organization's reputation; amplify awareness with the aid of internal and external "champions"; and plan for, and gracefully navigate, crises. Finally, explore the differences between a news release and a social media release, check out effective visual storytelling techniques for new media, and see how to measure and share PR outcomes.

 

Topics include:

* Understanding public relations

* Exploring new channels and choices

* Combining trusted research with new media

* Developing audience profiles and buyer personas

* Understanding communications channels and audience engagement

* Understanding earned, owned, shared, and paid media

* Building internal employee champions and reputation management

* Relying on great relationships when crisis strikes

* Issues management vs. crisis management

* Dealing with the media during a crisis

* Visual storytelling in PR: videos, infographics, images, and more

* Best practices for crafting social media posts

* Tying PR measurement to business goals

* Reporting results to execs and other stakeholders

* Uncovering modern-day communication roles and responsibilities

 

ab287d0a9e8291f069e73b5f7bd27eff.jpg

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 9 Views
    • 1 Posts
    • 11 Views
    • 1 Posts
    • 12 Views
    • 1 Posts
    • 11 Views
    • 1 Posts
    • 12 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.