Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

15dd4d34e571648b2f41bc59856ca367.jpg

 

ZBrushworkshops - Detailing And Rigging In ZBrush And 3DS Max With Joseph Drust

MP4 | Audio: aac, 44100 Hz, stereo | Video: h264, yuv420p, 1024x640, 30.00 fps | 467MB

10 Lessons | Project Files Included

 

In this Project, Joseph Drust shows you how to create a rig to pose out your game character using ZBrush and 3ds Max, and how to add alphas for extra details.

Joseph Drust is a graduate of the Savannah College of Art and Design with a BFA in Game Design and over ten years of experience as a character artist in the game industry on such titles as Ghost Recon, Ghost Recon Advanced Warfighter, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Ben 10 Alien Force, and Earth Defense Force: Insect Armageddon. He worked as a Lead Character Artist with Ubisoft (Red Storm Entertainment) and was a beta team member for Pixologic's ZBrush, as well as a certified ZBrush Instructor for several years.

 

ab287d0a9e8291f069e73b5f7bd27eff.jpg

This is the hidden content, please

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.