Alexandr Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 ZBrushworkshops - Detailing And Rigging In ZBrush And 3DS Max English | MP4 | aac, 44100 Hz, stereo | h264, yuv420p, 1024x640, 30.00 fps | 467 Mb Genre: eLearning In this Project, Joseph Drust shows you how to create a rig to pose out your game character using ZBrush and 3ds Max, and how to add alphas for extra details. Joseph Drust is a graduate of the Savannah College of Art and Design with a BFA in Game Design and over ten years of experience as a character artist in the game industry on such titles as Ghost Recon, Ghost Recon Advanced Warfighter, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Ben 10 Alien Force, and Earth Defense Force: Insect Armageddon. He worked as a Lead Character Artist with Ubisoft (Red Storm Entertainment) and was a beta team meMber for Pixologic's ZBrush, as well as a certified ZBrush Instructor for several years. DOWNLOAD This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.