Alexandr Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 CGWorkshops - Quadruped Rigging for Games English | MP4 | mp3, 2 Hz, mono, 8 kb/s | h264, yuv420p, 1274x720, 25.00 fps | 5.8 Gb Genre: eLearning Rigging characters for games means trying to create dynamic, subtle, and accurate deformations without the use of tools available for making pre-rendered characters, and mapping them to well-designed controls that empower animators to work as quickly and easily as possible. In this workshop you'll learn how to analyze reference material to help plan your joint layout, when to deviate from the anatomy and why, adjustable squash and stretch techniques, IK/FK switching, tricks to use spline IK more effectively, and mapping joints to surfaces for subtle deformations. Students will be provided with a toolbox of rigging scripts to help speed their workflow. DOWNLOAD This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.