Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

qv4hbMN.jpg

 

CGWorkshops - Quadruped Rigging for Games

English | MP4 | mp3, 2 Hz, mono, 8 kb/s | h264, yuv420p, 1274x720, 25.00 fps | 5.8 Gb

Genre: eLearning

 

 

Rigging characters for games means trying to create dynamic, subtle, and accurate deformations without the use of tools available for making pre-rendered characters, and mapping them to well-designed controls that empower animators to work as quickly and easily as possible. In this workshop you'll learn how to analyze reference material to help plan your joint layout, when to deviate from the anatomy and why, adjustable squash and stretch techniques, IK/FK switching, tricks to use spline IK more effectively, and mapping joints to surfaces for subtle deformations. Students will be provided with a toolbox of rigging scripts to help speed their workflow.

DOWNLOAD

 

This is the hidden content, please

This is the hidden content, please

This is the hidden content, please

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.