Alexandr Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 The Gnomon Workshop - Environment Modeling and Sculpting for Game Production English | 5h 41m | MP4 | aac, 44100 Hz, mono | h264, yuv420p, 1280x720, 15.00 fps | 3.07 Gb Genre: eLearning In this lecture, Environment Artist Nate Stephens will demonstrate how to model and sculpt assets to be asseMbled into a 3D environment. Starting with reference photography, Nate locks in on a concept for his environment before blocking in his scene layout in Maya and building reference objects that will be further refined and detailed in ZBrush. He then imports the various assets into ZBrush for detail sculpting using GoZ where he Polygroups the different pieces and defines the crease levels of the different parts of the model. DOWNLOAD This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.