Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Alexandr

CreativeLive - Pricing and Sales for Photographers with Jula Kelleher

Rekomendowane odpowiedzi

byhsroM.jpg

 

CreativeLive - Pricing and Sales for Photographers with Jula Kelleher

English | 15 hours | MKV | AVC 1005kbps | 1280x720 | 30fps | AAC stereo 96kbps | 7.46 Gb

Genre: eLearning

 

 

In order to make money as a photographer, you have to know how to price, package, and sell your work. In this 3-day course, small business owner and award-winning photographer Julia Kelleher will teach you how to create a strategic sales system - without relying on over-the-top, hard-selling sales techniques. Julia will help you identify new product and sales opportunities, including the importance of in-person and projection sales. You will learn powerful selling techniques by watching Julia conduct an actual sales session live, right before your eyes. Julia will also give you a comprehensive pricing overview - including how to create packages that encourage your customers to spend more purely by adding the right value.

By the end of this course, you will know how to predict your sales averages, forecast growth, and go from thinking about the next single sale to thinking about the next year of sales.

 

Day 1 Pre-Show

9:00 am - Define Your Why

9:15 am - Why are In-Person Sales Such a Money Maker

10:00 am - Switching from Online to In-Person Sales

10:45 am - Types of Clients

11:00 am - The Psychology of the Buying Mind

11:45 am - The Buying Mind Q & A

1:00 pm - Shoot: Newborn Portraits

1:45 pm - Shoot: Newborn with Parents

2:30 pm - Pre-Consultations: What's The Point

3:00 pm - Pre-Consultations: What Questions to Ask

3:30 pm - Pre-Consultations: The Art of Language

Day 1 Wrap-Up

 

Day 2 Pre-Show

9:00 am - Overview of the Day

9:15 am - Branding: Define Your Brand

10:00 am - Branding: Products

10:45 am - The Art of Pricing

11:00 am - The Art of Pricing: Breaking Even

11:30 am - The Art of Pricing: Products and Packages

12:45 pm - Projection Sales

1:15 pm - Why Use Sales Room Software

1:45 pm - Sales Quick Review - Q and A

2:30 pm - The Art of Language: Sales Demo

3:15 pm - The Art of Language: Q & A

Day 2 Wrap-Up

 

Day 3 Pre-Show

9:00 am - Quick Review of Day Two

9:15 am - Policies: What to Include

10:00 am - Policies Q & A

10:45 am - Dealing with Client Objections

11:15 am - Dealing with Diffcult Personalities

12:45 pm - Sales without a Studio

1:30 pm - On Location Sales Q & A

Thanks + Credits

2:15 pm - Business Structure: Implementing

3:00 pm - Purpose: Review Putting into Practice

3:15 pm - Purpose: Top 10 Motivations

Day 3 Wrap-Up

DOWNLOAD

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 236 Views
    • 1 Posts
    • 261 Views
    • 1 Posts
    • 204 Views
    • 1 Posts
    • 197 Views
    • 1 Posts
    • 150 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.