Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
xidau123

Creating Rock Structures for Games in ZBrush and Unreal Engine With Clinton Crumpler

Rekomendowane odpowiedzi

2ac25a.jpg

Creating Rock Structures for Games in ZBrush and Unreal Engine With Clinton Crumpler

2h 15m | aac, 32KHz, mono | h264, yuv420p, 1280x720, 15fps | 1.9GB

Genre: eLearning | Project Files Included

 

In this Unreal Engine tutorial we'll learn how to create rock sets for use within the game engine. We'll learn to create rock and cliff reusable assets for games by focusing on creation of these assets using ZBrush and Maya for modeling. We'll end this Unreal Engine training with a real time version that has realistic and convincing results.

Then using that knowledge you'll be able to create your own assets that can be used in Unreal Engine 4 in a similar way.

 

ab287d0a9e8291f069e73b5f7bd27eff.jpg

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 14 Views
    • 1 Posts
    • 12 Views
    • 1 Posts
    • 15 Views
    • 1 Posts
    • 10 Views
    • 1 Posts
    • 16 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.