Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
ken_uit_9x

Connect How to Use Data and Experience Marketing to Create Lifetime Customers

Rekomendowane odpowiedzi

e1bed9bf437181b1d3128dcf0bde8034.jpg

Connect: How to Use Data and Experience Marketing to Create Lifetime Customers by Lars Birkholm Petersen, Ron Person and Christopher Nash

English | 2014 | ISBN: 111896361X | ISBN-13: 9781118963616 | 272 pages | PDF | 5,5 MB

Connect and engage across channels with the new customers.

Connect is the ultimate marketing guide to becoming more relevant, effective, and successful within the new marketplace.

 

Written by a team of marketing experts serving Fortune 500 brands, this book outlines the massive paradigm shift currently taking place within the industry, and provides the insight and perspective marketers need to stay on board. Readers will find guidance toward reaching a customer base that sees marketers as an unnecessary annoyance, and strategies for engaging those customers at touch points throughout the customer lifecycle. The book's scope encompasses both digital and real-life avenues, discussing the new ways of thinking and the new tools and processes that allow marketers to function in the new era where digital customer experiences are increasingly important.

Marketing is undergoing a revolution to rival the impact of Gutenberg's printing press. Customers are in control, with more choice and more access than ever before, and they refuse to be "sold to" or "managed." Many marketing professionals are flailing for a new strategy while the winners are clearly jumping ahead - Connect takes readers inside the winners' world to learn the approach that's engaging the new consumer.

* Discover the technology and processes that allow marketers to remain relevant

* Craft a personal, relevant, and accessible customer journey that engages the connected customer

* Keep in touch throughout the customer's life cycle, both online and offline

* Link digital goals and metrics to business objectives for a more relevant strategy

Smart marketers have moved to a higher level that achieves business objectives while increasing relevance to the customer. Connect provides readers a roadmap to this new approach, and the tools that make it work.

 

Buy Premium Account To Get Resumable Support & Max Speed

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

 

Links are Interchangeable - No Password

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 8 Views
    • 1 Posts
    • 7 Views
    • 1 Posts
    • 6 Views
    • 1 Posts
    • 14 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.