Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
NewsMan

DLC do Dying Light za szklankę wody, czyli jak wypromować się na działaniach konkurencji

Rekomendowane odpowiedzi

Techland wyrasta na mistrza marketingu. ?šwietne zwiastuny gier to jedno, ale podobaÄ? mogÄ? siÄ? r??wnie?? b??yskawiczne reakcje na bie??Ä?ce wydarzenia. Tym razem ofiarÄ? pad??o Activision.Wydawca Dest...

 

Wy??wietl pe??ny artyku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 2 Views
    • 1 Posts
    • 20 Views
    • 1 Posts
    • 27 Views
    • 1 Posts
    • 28 Views
    • 1 Posts
    • 21 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.