Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
xidau123

Working with Upset Customers With Jeff Toister

Rekomendowane odpowiedzi

99b9ae.jpg

Working with Upset Customers With Jeff Toister

Size: 389MB | Duration: 0h 55m | Video: AVC (.mp4) 1280x720 30fps | Audio: AAC 48KHz 2ch

Genre: eLearning | Level: Appropriate for all | Language: English

 

More than any other topic, frontline employees ask for advice on how to serve angry and upset customers. This course will reveal proven techniques for effectively neutralizing negative situations. Customer service expert Jeff Toister also shares specific actions employees can take before and after encounters with upset customers that will reduce the likelihood of problems occurring in the future.

 

Topics include:

* Listening with empathy

* Helping the customer be right

* Preserving the relationship

* Learning from angry customers

* Passing along complaints

* Replacing trigger words

 

download.jpg

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 20 Views
    • 1 Posts
    • 12 Views
    • 1 Posts
    • 13 Views
    • 1 Posts
    • 22 Views
    • 1 Posts
    • 13 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.