Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
xidau123

Pluralsight - Texturing a Stylized Game Environment in Photoshop With Alex Jerjomin

Rekomendowane odpowiedzi

ea5a67661c1eac9cd56d741210e193dd.jpg

Pluralsight - Texturing a Stylized Game Environment in Photoshop With Alex Jerjomin

Size: 706MB | Duration: 2h 15m | Video: AVC (.mp4) 1024x576 15fps | Audio: AAC 44.1KHz 2ch

Genre: eLearning | Level: Advanced | Language: English

In this tutorial, we'll learn how to create low-polygon meshes for stylized game props. We'll then bake the high-resolution detail in xNormal and create stylized, PBR-ready textures in Photoshop. By the end of this course, you will have a solid understanding of how to create stylized props and textures with physically-based materials. Software required: ZBrush 4R7, 3ds Max 2015, Photoshop CC 2014, Marmoset Toolbag 2.07, xNormal v3.18.10.

 

 

download.jpg

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 16 Views
    • 1 Posts
    • 13 Views
    • 1 Posts
    • 15 Views
    • 1 Posts
    • 14 Views
    • 1 Posts
    • 11 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.