EX DS Team gibson1965 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 EX DS Team Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Haig Matt NajwiÄ?ksze wpadki rekin??w biznesu Cz.03 Pora??ki Public Relations Opis: Poznaj kulisy najg??o??niejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekin??w biznesu. W cyklu "Pora??ki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomy??ki ??wiatowych gigant??w rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W czÄ???ci 3 poznamy "Pora??ki Public Relations" firm, kt??re uwa??ajÄ?, ??e najlepszÄ? metodÄ? zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys?!" - m??wiÄ? zazwyczaj. Ka??da marka w ciÄ?gu swojego istnienia przechodzi kryzys. Je??li jest to marka znana, to mo??na siÄ? spodziewaÄ?, ??e trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyÄ? marki, je??li firma dzia??a z wyczuciem i w spos??b odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowa??a sytuacji kryzysowej. Zesp???? prasowy koncernu przekaza?? mediom komunikat o ca??ym incydencie i firma do??o??y??a stara??, aby dok??adnÄ? informacjÄ? przekazaÄ? ca??ej sieci sprzeda??y, by tÄ? drogÄ? dotar??a ona do klient??w. Przedstawiamy przyk??ady firm, kt??re zamiast gasiÄ? po??ary, swoimi metodami PR raczej je rozniecajÄ?. Ta lektura powinna siÄ? znale??Ä? w audiotece ka??dego mened??era. Okladka/Screeny: Opis uploadu: wielkosc calosci: 122 MBczas trwania : 01h 51m 28s bit rate: 160kbps rodzaj kompresji: rar zawartosc uploadu: mp3 wersja jezykowa: PL czyta: Marcin Styczen BRAK DANYCH NAPRAWCZYCH Haslo : Brak Download: This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.