Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

caovantan

Cinema.4D Rendering Tips For Nuke

Rekomendowane odpowiedzi

0037683c_medium.jpg

Cinema 4D Rendering Tips For Nuke | 592 MB

 

Like a cake, a render isn't fully "baked" until you've added the finishing touches that take motion graphics from good to great. This course shows you how to take a render directly from CINEMA 4D, or any other 3D package, and bump it up a notch with NUKE.

 

Author Craig Whitaker shows how to combine UVW passes with ST maps to retexture objects, build RGB mattes, create glows and gizmos with Fresnel shaders, and add depth of field, motion blur, and other effects.

 

Topics include:

Prepping UVs for export

Using the STMap node to retexture objects

Compositing the shot

Creating RGB mattes

Working with Fresnel shaders

Creating depth of field and motion blur effects

 

8faa5344d53198871c556ecae351735e.png

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 34 Views
    • 1 Posts
    • 20 Views
    • 1 Posts
    • 41 Views
    • 1 Posts
    • 57 Views
    • 1 Posts
    • 25 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.