damior 999 Napisano 13 Grudzień 2015 VA - Disneys Basta (2015) VA - Disneys Basta Genre: Soundtracks Year: 2015 Source: web Audio codec: MP3 Bitrate: 320 kb/s Playtime: 1 CD-01:14:40 2 CD-01:17:52 Cover: front Size: 354 MB tracklist: 1 CD 1. Let It Go - Frost 2. A Whole New World - Aladdin 3. Under the Sea - Den Lilla Sj??jungfrun 4. Colours of the Wind - Pocahontas 5. The Bare Necessities - Djungelboken 6. I See the Light - Trassel - Ett Harresande Aventyr 7. You'll Be in My Heart - Tarzan 8. Can't Help Falling In Love - Lilo & Stitch 9. Reflection (Pop Version) - Mulan 10. For the First Time in Forever - Frost 11. I Won't Say (I'm In Love) - Herkules 12. Part of Your World - Den Lilla Sjojungfrun 13. The Work Song - Askungen 14. Once Upon a Dream - T??rnrosa 15. On My Way - Bj??rnbr??der 16. Oo-De-Lally - Robin Hood 17. Heigh-Ho - Snovit och de Sju Dvargarna 18. Beauty and the Beast - Sk??nheten och Odjuret 19. Bibbidi-Bobbidi-Boo (The Magic Song) - Askungen 20. Ev'rybody Wants to Be a Cat - Aristocats 21. Zero to Hero - Herkules 22. Bella Notte - Lady och Lufsen 23. When You Wish Upon a Star - Pinocchio 2 CD 1. Sla dig fri - Frost 2. En varld full av liv - Lejonkungen 3. Nu nar jag ser dig - Trassel - Ett Harresande Aventyr 4. Havet ar djupt - Den Lilla Sjojungfrun 5. En helt ny varld - Aladdin 6. Var nojd med allt som livet ger - Djungelboken 7. Vill du inte ut och leka? - Frost 8. Kann en doft av karleken - Lejonkungen 9. Farger i en vind - Pocahontas 10. En tokig sang - Snovit och de Sju Dvargarna 11. Hela min varld - Den Lilla Sjojungfrun 12. En spegelbild - Mulan 13. Alla snubbar vill ju vara katt - Aristocats 14. Ar pa vag - Bjornbroder 15. Hakuna Matata - Lejonkungen 16. Sana som jag - Tarzan 17. Folja John - Peter Pan 18. Skonheten och Odjuret - Skonheten och Odjuret 19. Hjartat slar upp sin dorr - Frost 20. Ett hjartligt vardagsdags-grattis - Alice i Underlandet 21. Borja bara vissla - Pinocchio 22. Esmeraldas bon - Ringaren i Notre Dame 23. Bella notte - Lady och Lufsen 24. Ser du stjarnan i det bla - Pinocchio linki: Ukryta Zawartość Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach