Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
xidau123

Texturing Game Assets in MARI With Eddie Russell

Rekomendowane odpowiedzi

b456bdec25537917829f4ea41744669b.jpg

Texturing Game Assets in MARI With Eddie Russell

3h 08m | Video: h264, yuv420p, 1280x720 30fps | Audio: aac, 44100 Hz, 2ch | 2.65 GB

Genre: eLearning | Language: English

 

In this MARI tutorial, we'll walk through a standard workflow for texturing game assets.

We'll take a step-by-step approach through the process, starting with nothing and ending our project with completed PBR texture maps that're ready to take into Unreal Engine.

We'll start by learning how to setup our project for a multi-material PBR asset. From here, we'll learn how MARI handles a linear workflow using Color Management and how that affects our game assets. Next, we'll learn how to bring in supplementary maps like an ID map and normal map so we can use them as we build our textures. We'll learn how to use an exciting new feature in MARI 3.0 to send a high res mesh over to MODO for ambient occlusion baking.

As we're painting, we'll learn about important topics like selections, projection masking and adjustment layers, to name a few. To wrap things up, we'll learn how to resize and export all of our texture maps for use in Unreal Engine.

By the end of this MARI training, you'll have all of the basics down so you can start painting your own game assets.

 

 

download.jpg

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 21 Views
    • 1 Posts
    • 16 Views
    • 1 Posts
    • 17 Views
    • 1 Posts
    • 25 Views
    • 1 Posts
    • 22 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.