TheCornor Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Artist: VA Title: RTBF Sixties Collection 1961-1970 Year Of Release: 1989 Label: A&M, BMG Genre: Oldies 60's / Oldies Pop Quality: MP3 Total Time: 03:54:54 Total Size: 1,24 Gb 1961 01. Elvis Presley - It's Now Or Never 02. Edith Piaf - Je Ne Regrette Rien 03. Alain Barriere - Alain Barri?¸re Cathy 04. Jean - Claude Pascal - Nous, Les Amoureux 05. Camillo - Sag Warum 06. Paul Anka - Puppy Love 07. Dalida - Dalida Romantica 08. Elvis Presley - Are You Lone Some Tonight? 09. Melina Mercouri - Les Enfants Du Piree 10. Paul Anka - Lonely Boy 11. Bob Azzam - Mustapha 12. Dalida - Ciao Ciao Bambina 13. The Cousins - Killi Watch 14. Helene Shapiro - Walkin' Back To Happiness 15. Marcel Amont - Bleu, Blanc, Blond 16. The Diamonds - Ramona 17. Apache - Apache 18. Johnny Halliday - Viens Danser Le Twist! 1962 01. Richard Anthony - J'entends Siffler Le Train 02. Johnny Hallyday - Pas Cette Chanson 03. Gilbert Becaud - Et Maintenant 04. Les Chats Sauvages - C'est Pas Serieux 05. Robert Cogoi - Pardonnez Moi Seigneur 06. Leny Escudero - Pour Une Amourette 07. Sylvie Vartan - Tous Mes Copains 08. Johnny Hallyday - Retiens La Nuit 09. B. Bumble - Nut Rocker 10. Jaques Brel - Ne Me Quitte Pas 11. Isabelle Aubret - Un Premier Amour 12. Jean Ferrat - Deux Enfants Au Soleil 13. Henry Mancini - Baby Elephant Walk 14. Soeur Sourire - Dominique 15. Brigitte Bardot - Sidonie 16. Marcel Amont - Un Mexicain 17. Bourvil - Clair De Lune A Maubeuge 18. Bert Kaempfert - Afrikaan Beat 1963 01. Alain Barriere - Elle Etait Si Jolie 02. Adamo - Sans Toi Ma Mie 03. Chat Sauvages - Derniers Baisers 04. Nancy Holloway - T'en Va Pas Comme ??a 05. Dick Rivers - Tu N'es Plus La 06. Claude Francois - Pauvre Petite Fille Riche 07. Sylvie Vartan - En Ecoutant La Pluie 08. Johnny Halliday - Tes Tendres Annees 09. Richard Anthony - Donn Moi Ma Chance 10. Gam's - Il A Le Truc 11. Frank Alamo - Ma Biche 12. Richard Anthony - Et Je M'en Vais 13. Johny Halliday - Da Dou Ron Ron 14. Hugues Aufray - D??s Que Le Printemps Revient 15. Lucky Blondo - J'ai Un Secret ? Te Dire 16. Robert Cogoi - Je Me Sens Tres Seul 17. Patricia Carli - Arrete, Arrete 18. Bobby Vinton - Blue Velvet 1964 01. Richard Anthony - Ce Monde 02. Alain Barri?šre - Ma Vie 03. Claude Francois - J'y Pense Et Puis J'oublie 04. Lucky Blondo - Sur Ton Visage Une Larme 05. Hugues Aufray - A Bientot Nous Deux 06. Eddy Mitchell - Toujours Un Coin Qui Me Rapelle 07. Dick Rivers - Rien Que Toi 08. Bande Originale - Parapluies De Cherbourg 09. Henri Mancini - Pink Panther Theme 10. Johnny Hallyday - Le Penitencier 11. Sylvie Vartan - La Plus Belle Pour Aller Danser 12. Adamo - Vous Permettez Monsieur 13. Gigiola Cinquetti - Non O L'eta 14. Jean Ferrat - Que Serais - Je Sans Toi 15. Isabelle Aubret - C'est Beau La Vie 16. Udo Jurgens - Warum Nur Warum 17. Robert Cogoi - Pres De Ma Riviere 18. Los Indios Tabajaros - Maria Elena 1965 01. Herve Villard - Capri, C'est Fini 02. Claude Francois - Quand Un Bateau Passe... 03. Fran??ois Deguelt - Le Ciel, Le Soleil, La Mer 04. Adamo - Mes Mains Sur Tes Hanches 05. Claudia Sylva - J'ai Pleure 06. Marc Aryan - Cathy 07. Michel Delpech - Chez Laurette 08. Frank Alamo - Sing C'est La Vie 09. Gundrun Jenkins - Letkiss 10. Byrds - Mr. Tambourine Man 11. Righteous Brothers - You've Lost That Lovin' Feeling 12. Dave Berry - This Strange Effect 13. Andre Brasseur - Early Bird 14. Sam The Sham & The Pharaohs - Wooly Bully 15. Nino Rosso - Il Silenzio 16. Tom Jones - It's Not Unusual 17. Dick Rivers - Va T'en 1966 01. Los Bravos - Black Is Black 02. Johnny Hallyday - Si Jetais Un Charpentier 03. Herve Vilard - Mourir Ou Vivre 04. Dave Berry - Mama 05. Cristian St. Peters - Pied Piper 06. Ferre Grignard - Ring Ring I've Got To Sing 07. Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me 08. Walker Brothers - The Sun Ain't Gonna Shine Anymore 09. John William - La Chanson De Lara 10. Adamo - J'aime 11. Udo Jurgens - Merci Cherie 12. New Vaudeville Band - Winchester Cathedral 13. Hugues Aufray - Celine 14. Herman's Hermits - No Milk Today 15. Sylvie Vartan - Par Amour Ou Par Pitie 16. Easybeats - Friday On My Mind 17. Andre Brasseur - Studio 17 18. James Brown - It's A Man's Man's Man's World 1967 01. Bee Gees - Massachusetts 02. Nicoletta - La musique 03. Salvatore Adamo - Inch' Allah 04. Tom Jones - Green Green Grass Of Home 05. Scott McKenzie - San Francisco 06. Johnny Hall - Amour D'ete 07. Anthony Quinn - I Love You, You Love Me 08. Gilbert Becaud - L'important C'est La Rose 09. The Beach Boys - Good Vibrations 10. Hugues Aufray - Il Faut Ranger Ta Poupee 11. Vikki Carr - It Must Be Him 12. Richard Anthony - Aranjuez Mon Amour 13. Marc Aryan - Volage Volage 14. Engelbert Humperdinck - Last Waltz 15. Luigi - Pitie 16. Enrico Macias - Les Gens Du Nord 17. Keith West - Excerpt From A Teenage Opera 18. Barbara - Ma Plus Belle Histoire D'amour 1968 01. Gilbert Becaud - Je Reviens Te Chercher 02. Claude Fran??ois - Comme D'habitude 03. Tom Jones - Delilah 04. Engelbert Humperdinck - A Man Without Love 05. Marc Aryan - Nr 1 Au Hit Parade 06. Herb Alpert - This Guy's In Love With You 07. Frida Broccara - Cent Mille Chansons 08. Hugues Aufray - Des Jonquilles Aux Derniers Lilas 09. Aphrodites Child - Rain And Tears 10. The Moody Blues - Nights In White Satin 11. Bobby Goldsboro - Honey 12. Cliff Richard - Congratulations 13. James Royal - Call My Name 14. Esther & Abi Ofarim - Cinderella Rockefella 15. John Fred & His Play Boy Band - Judy In Disguise 16. Hugo Montenegro - The Good,the Bad And The Ugly 17. Canned Heat - On The Road Again 18. Julien Clerc - La Cavalerie 1969 01. Johnny Halliday - Que Je T'aime 02. Aphrodites Child - I Want To Live 03. Leo Ferre - C'est extra 04. Nilsson - Everybody's Talking 05. Julien Clerc - Des Jours Entiers A T'aimer 06. Gilbert Becaud - Le Bain De Minuit 07. Donovan - Atlantis 08. Michel Delpech - Wight Is Wight 09. Adamo - A Demain Sur La Lune 10. Wallace Collection - Daydream 11. Serge Gainsbourg - Je T'aime , Moi Non Plus 12. Leonard Cohen - The Partisan 13. Ennio Morricone - Once Upon A Time In The West 14. Zager & Evans - In The Year 2525 15. Steam - Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye 16. Kasatschok - Kasatschok 17. Hugo Montenegro - The Fox 18. Peter Sarstedt - Where Do You Go To My Lovely 1970 01. Nicoletta - Ma Vie C'est Un Manege 02. Sacha Distel - Toute La Pluie Tombe Sur Moi 03. Rare Bird - Sympathy 04. Gilbert Becaud - La Solitude ?a N'existe Pas 05. Julien Clerc - Ce N'est Rien 06. Tom Jones - I Who Have Nothing 07. Barbara - L'aigle Noir 08. Serge Reggiani - Ma Liberte 09. Marc Hamilton - Comme J'ai Toujours Envie D'aimer 10. Christie - Yellow River 11. Mardi Gras - Girl I've Got News For You 12. Thunderclap Newman - Something In The Air 13. Pacific Gas & Electric - Are You Ready 14. Rare Earth - Get Ready 15. Danyel Gerard - Butterfly 16. Hotlegs - Neanderthal Man 17. James Brown - Sex Machine 18. Julien Clerc - 4H Du Matin DOWNLOAD This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi