Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

s.jpg

 

Hard Surface Modeling - Part 4

English | Size: 1.4GB

Category: Tutorial

This training covers the process of building a highly detailed sci-fi power module and it's surrounding environment entirely from scratch in Houdini. To model this scene we shall use a combination of poly modeling, NURBS, VDB and a little bit of VOPS.

 

This training will also help highlight the advantages of having a procedural system while building complex models and environments. The final chapter will take a look at how to render the scene in Octane Standalone by exporting the scene using Alembic.

The training is broken into 4 parts. You can read the details of each part after the break.

NOTE: This is training does not cover UV mapping and texturing of the scene

 

Content Details - 7 Video Chapters (with Audio)

Duration - 120 mins

lesson plan

 

modeling the base armour

starting with the environment. Building the cable box.

modeling the platform

building and simulating the cables

adding the top lighting structure

modeling a chair and a computer

exporting and rendering in Octane Standalone. (chapter will be updated in a few weeks.)

 

Download link:

This is the hidden content, please

 

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.