Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
xidau123

The Gnomon Workshop - Cloth modeling pipeline with Marvelous Designer

Rekomendowane odpowiedzi

1705260758510095.jpg

The Gnomon Workshop ??? Cloth modeling pipeline with Marvelous Designer

Duration: 9h 48m | MKV | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44100 Hz, 2 Ch | 9.8 GB

Genre: eLearning | Language: English | Project Files

 

SOFTWARE USED

mayaz, brush, marvelous designer

 

In this in-depth tutorial Paul Liaw shares his industry proven techniques for the creation of digital clothing with Marvelous Designer. It is a common misconception that there is only one best program or technique for making clothing. In this course, Paul explains how to make clothes with Marvelous Designer while demonstrating how to push it to the next level with Maya and ZBrush. He starts by teaching the fundamentals of Marvelous for new users, showing how to manipulate fabric and the core functions of Marvelous, before showing how to make a ???sloper??? (generic fitting shirt/pants). He then demonstrates how to alter the sloper into custom garments. The next phase of the course dives into pushing the fabric through the pipeline. He shares his expertise on how to move between Marvelous Designer, Maya and ZBrush, while cherry picking the strengths of each program to achieve the best looking and most production friendly results. Production topics include: best practices for making common garments, how to achieve perfect animatable topology, how to precisely control cloth and fine detail in ZBrush and how to make an asset flexible enough to appease the demands of a director, FXTD or texture painter all at once. Paul answers all these questions and more, and reveals many never-before published tricks and secrets.

 

PAUL LIAW

Modeling Lead/Zbrush Pipeline Specialist at The Mill

Download More: sanet.cd/blogs/tomorrowland2

 

Paul Liaw is an acclaimed senior modeler, currently working at The Mill working on VR/AR modeling and concepting. He was recently a Senior Creature Modeler at Industrial Light & Magic, where he sculpted dinosaurs for Jurassic World and made several costumes for Doctor Strange. With over 15 years of experience, he has worked with over forty companies in various fields including commercials, TV, film, VR, 3Dprinting, games, medical visualization and education. Paul's work has earned him numerous accolades, including ZBrush Live Sculpt-off winner, ZBrush Central's Top Row, and awards from the VES and Cannes Lions.

 

download.jpg

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 186 Views
    • 1 Posts
    • 201 Views
    • 1 Posts
    • 170 Views
    • 1 Posts
    • 157 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.