Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fc0005225747e57175dd2b670cc1d609.jpg

 

3DMotive - Cannon Texturing in Substance Volume 1

Duration: 1h 33m | Video: h264, yuv420p 1280x720 | Audio: aac, 44100 Hz, 2 ch | 1.5 GB

Genre: eLearning | Language: English | Project Files Included

 

In this course, we will create a realistic looking ship cannon. For this we will use Maya, Zbrush, UV Layout and Substance Painter. In the beginning, we setup a basemesh in Maya to use it later in Zbrush. In Zbrush, we will cover how to create some nice Metal and Wood, and following that I will show you how to generate in ColorID Map. With the highpoly and the generated maps we now can modify our basemesh to use it as lowpoly, and use UVLayout to generate our UVs. Once the asset is unwrapped, we will bake the lowpoly in Substance Painter and give some Color. As we wrap things up, we will cover rendering in Iray to create some stunning shots for your portfolio.

 

Download link:

This is the hidden content, please

 

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.