oaxino Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Blender 101 - Blender321: Character UV Mapping English | Size: 522.1MB Category: CBTs We look at some of the unique issues regarding UV mapping an organic model like a character. We use Blender's UV mapping tools to create an organized UV map that can be exported to external paint programs like Photoshop or GIMP for texturing. In addition, we bake normal and ambient occlusion maps to capture the high resolution detail of the original sculpt. 6 videos, 1hr 12mins 01. Preparing the Character for UV Mapping 02. UV Mapping the Eyes and Legs 03. Working on the Shoulder Armor 04. UV Mapping the Head and Torso 05. Finishing the Character 06. Baking Texture Maps Download link: This is the hidden content, please Zaloguj się lub Zarejestruj się Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.