Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

xidau123

Design Thinking: Customer Experience

Rekomendowane odpowiedzi

1706081940000110.jpg

Design Thinking: Customer Experience

Size: 259 MB | Duration: 0h 34m | Video: AVC (.mp4) 1280x720 30fps | Audio: AAC 48KHz 2ch

Genre: eLearning | Level: Intermediate | Language: English

 

Customer expectations are higher than ever before, and business success is becoming more and more dependent on a company's ability to meet or exceed those expectations with nearly every interaction. Customer experience-or CX-is the summary of all the interactions a company has with a customer over time. While understanding how to consider and choreograph those interactions is undeniably complex, at its core, customer experience is about something quite simple: relationships. In this course, frog's director of strategy, Geoffrey Schwartz, introduces you to customer experience and why it's important in today's hypercompetitive world. Geoffrey breaks down the different components that make up a customer experience, like archetypes, activities, interactions, and experience prin[beeep]les. Throughout the course, he uses real-world examples to demonstrate how those components come together to form a company's relationship with their customers. At the end of the course, you'll have the foundational tools needed to take a holistic view of an organization's customer experience and identify opportunities that can deepen relationships and drive loyalty.

 

Topics include:

* What is customer experience (CX)?

* Why is customer experience important?

* The business value of customer experience

* The core components of customer experience

* Building empathy for customers

* Engaging customers on an emotional level

* Tools for organizational alignment

* Designing meaningful products and services

* Identifying opportunities for innovation and customer loyalty

* How to build strong customer relationships

 

1705261628090081.jpg

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 176 Views
    • 1 Posts
    • 12 Views
    • 2 Posts
    • 24 Views
    • 1 Posts
    • 17 Views
    • 1 Posts
    • 11 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.