Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
gibson1965

Malinowska-Parzydło Joanna - Jesteś marką

Rekomendowane odpowiedzi

Malinowska-Parzyd??o Joanna

 

Jeste?? markÄ?

 

 

Okladka/Screeny:

 

8ba43e0ea8bdf59838f3f7c7e54fdb3d.jpg

 

Opis:

 

Tw??j najcenniejszy kapita?? Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym siÄ? w ??yciu zajmujesz i jaki tytu?? widnieje na Twojej wizyt??wce. To mo??e siÄ? zmieniaÄ?. Rzecz w tym, jak siÄ? komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wra??enie. Ostatnie, bo pierwsze wra??enie ludzie nauczyli siÄ? ju?? skutecznie weryfikowaÄ?. DÄ???ysz po trupach do celu? A mo??e kroczysz przez ??ycie we w??asnym tempie i okazujesz ludziom nale??nÄ? uwagÄ?? Jakie warto??ci g??osisz, a jakimi kierujesz siÄ? naprawdÄ?? Jaki jest Tw??j wizerunek w oczach innych jeste?? postrzegany jako cz??owiek rzetelny i sp??jny czy jako wÄ?tpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywo??ujesz niepok??j. Czego jeste?? obietnicÄ??? Wreszcie: ilu jest w Twoim ??yciu ludzi gotowych wystawiÄ? Ci pozytywne rekomendacje? Mo??liwe, ??e Twoja samoocena jako jaguara biznesu rozmija siÄ? z krÄ???Ä?cÄ? o Tobie opiniÄ? wybrakowanego trabanta. Innymi s??owy: czy wiesz, jakÄ? jeste?? markÄ?? Nie oburzaj siÄ?. ReputacjÄ? ka??dy ma. JakÄ???. I to jakÄ??? czyni r????nicÄ?. Ka??dy z nas jest markÄ?. Niestety tylko nieliczni ??wiadomie niÄ? zarzÄ?dzajÄ?. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokona??, przyzwoito??ci i komunikacji opartej na szacunku. Ka??dego z nich kojarzymy z okre??lonymi warto??ciami. Ka??dy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje w??asny pomys?? na siebie. Ka??dy ??wieci wyjÄ?tkowym ??wiat??em warto??ciowego wnÄ?trza, bez konieczno??ci kreowania siÄ? na kogo??, kim nie jest. Wiesz ju??, o co chodzi? Zatem do pracy, choÄ? to wyzwanie wy??Ä?cznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszÄ? wiedzÄ? na temat strategicznego zarzÄ?dzania firmÄ?, marketingiem i lud??mi do ??wiadomego realizowania w??asnej strategii ??ycia i sukcesu. ZarzÄ?dzaj swojÄ? reputacjÄ? i swojÄ? markÄ? r??wnie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska. Kiedy na poczÄ?tku mojej drogi zawodowej powiedzia??am sama o sobie: Jestem markÄ? spotka??o siÄ? to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, ??e markÄ? mo??e byÄ? produkt, a nie cz??owiek. To by??o 20 lat temu. Dzi?? chyba wszyscy rozumiejÄ?, ??e ka??dy z nas JEST markÄ? i ??e trzeba o niÄ? dbaÄ?. Od lat, konsekwentnie, ka??dego dnia pracujÄ? na w??asnÄ? markÄ? poprzez bycie sobÄ? i oddawanie siÄ? pracy, kt??ra szczÄ???liwie okaza??a siÄ? byÄ? mojÄ? wielkÄ? pasjÄ?. AutorkÄ? tej ksiÄ???ki znam od samego poczÄ?tku mojej drogi zawodowej by??a mojÄ? pierwszÄ? w ??yciu szefowÄ? i kto wie, gdzie bym teraz by??a, gdyby nie Joanna, Jej mÄ?dre rady i to, ??e jako pierwsza we mnie uwierzy??a, zainwestowa??a sw??j czas i energiÄ?. Jeste?? markÄ? to ksiÄ???ka o tym, jak mÄ?drze siÄ? rozwijaÄ?, jak dobrze zarzÄ?dzaÄ? sobÄ? na r??nych p??aszczyznach ??ycia, nie tylko zawodowego, ??eby osiÄ?gnÄ?Ä? sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, kt??ry daje prawdziwe spe??nienie. Polecam. Martyna Wojciechowska, podr????niczka, redaktor naczelna National Geographic Polska Drogi Korpo-cz??owieku bez wzglÄ?du na to na jakim szczeblu kariery siÄ? znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony byÄ? mo??e nadziei na wspania??Ä? karierÄ?. Polityku lub Dzia??aczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwyk??y Przechodniu, kt??ry przypadkiem siÄ?gnÄ???e?? po tÄ? ksiÄ???kÄ?. Wiedz, ??e jeste?? markÄ?. Chcesz czy nie chcesz jeste?? markÄ?. I Twoja przysz??o??Ä? zale??y od tego, czy zdasz sobie z tego sprawÄ? i czy nauczysz siÄ? swojÄ? markÄ? zarzÄ?dzaÄ?. Takie czasy. W internetowej wiosce jakÄ? staje siÄ? ??wiat spo??eczno??ciowych portali, komunikator??w i serwerowych chmur, ca??e Twoje ??ycie, wszystko co m??wisz, robisz lub czego nie robisz tworzy TwojÄ? markÄ?. Bo nawet gdy CiÄ? tam nie ma, to widaÄ?, ??e CiÄ? nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. WiÄ?c nigdy nie do??Ä? wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo SieÄ? to nie konfesjona?? nie wybacza i nie wymazuje niczego. KsiÄ???ka, kt??rÄ? trzymasz w rÄ?ku najpierw pogodnie uzmys??owi Ci tÄ? bolesnÄ? prawdÄ?, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostÄ? drogÄ? do Twojej w??asnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednocze??nie ciep??o i jasno napisana ksiÄ???ka przekona CiÄ? tak??e do optymistycznej wizji przysz??ego ??wiata o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz siÄ? wiÄ?c, do wizji ??wiata dobrej marki i ekonomii dzielenia siÄ?, w kt??rym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestanÄ? siÄ? op??acaÄ? a dobra marka i wynikajÄ?ce z niej zaufanie stanÄ? siÄ? najbardziej poszukiwanym dobrem. Z ca??Ä? pewno??ciÄ? jest tak, ??e im wiÄ?cej ludzi przeczyta tÄ? mÄ?drÄ? ksiÄ???kÄ?, tym bardziej prawdopodobnÄ? ta piÄ?kna wizja stawaÄ? siÄ? bÄ?dzie. Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii IPSI, http://www.ipsi.pl Ta ksiÄ???ka to prezent. Dla ka??dego. Spraw go innym lub sobie. OsiÄ?gniesz wszystko je??li tylko chcesz. ZarzÄ?d?? swoim ??yciem. Jak? Buduj zaufanie, reputacjÄ?, markÄ? osobistÄ?. To najcenniejszy kapita?? ludzi sukcesu. Odwa?? siÄ? byÄ? tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i do??wiadczenia mÄ?drej profesjonalistki. M??g??bym siÄ? podpisaÄ? pod ka??dym zdaniem! Tadeusz ????rawski, CEO/Prezes ZarzÄ?du UM /Universal McCann

 

Opis uploadu:

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

 

 

Download:

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

 

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.