Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
NewsMan

Fundacja Panoptykon o RODO - konsumencie, to dla ciebie

Rekomendowane odpowiedzi

63a78cd15737c347ae08c9f3b808fdabb994acf4.jpgWraz z partnerami Fundacja Panoptykon wystartowała z kampanią społeczną #CzasNieZgody, która ma na celu uświadamianie konsumentów na temat tego, jakie prawa daje im Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

 

Wy??wietl pe??ny artyku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 7 Posts
    • 257 Views
    • 7 Posts
    • 353 Views
    • 13 Posts
    • 580 Views
    • 1 Posts
    • 210 Views
    • 1 Posts
    • 80 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.