Zelwik 40 Napisano 14 Sierpień 2018 Ann Hallenberg - Arias for Luigi Marchesi (2015) [FLAC] Artist: Ann Hallenberg Album: Arias for Luigi Marchesi Year Of Release: 2015 Genre: Classical, Opera Quality: FLAC (tracks+.cue) Bitrate: Lossless Total Time: 01:11:43 Total Size: 317 MB TRACKLIST 1.Ann Hallenberg - Armida e Rinaldo, Act I: Aria: Vedo l'abisso orrendo (06:05) 2.Ann Hallenberg - L'olimpiade: Olimpiade, Aria: Rendi, oh cara, il prence amato (05:53) 3.Ann Hallenberg - Pirro, re d'Epiro, Aria: Chi mi da consiglio, aita (06:58) 4.Ann Hallenberg - Armida e Rinaldo, Act I: Cavatina: Lungi da te ben mio (03:19) 5.Ann Hallenberg - Lauso e Lidia, Aria: oh qual contento (03:23) 6.Ann Hallenberg - Alessandro nelle Indie, Aria: Quanto e fiero il mio tormento (06:36) 7.Ann Hallenberg - Demofoonte, Aria: Misero pargoletto (04:54) 8.Ann Hallenberg - Castore e Polluce, Aria: Sembianze amabili (03:58) 9.Ann Hallenberg - L'olimpiade, Act III: Non so donde viene (05:37) 10.Ann Hallenberg - L'olimpiade, EvaM 10:C12, Act II: Aria: Se cerca, se dice (05:04) 11.Ann Hallenberg - Pirro, r?¨ d'Epiro: Aria: Qual mi sorprende e aghiaccia (08:32) 12.Ann Hallenberg - Pirro, r?¨ d'Epiro: Aria: Cara, negl'occhi tuoi (04:44) 13.Ann Hallenberg - Alessandro nelle Indie, Aria: Quanto e fiero il mio tormento (06:32) DODATKOWE INFO Do kompresowania plik??w u??ywany jest WinRAR 5.50 Starsze wersje mogÄ? pokazywaÄ? b??Ä?d przy rozpakowywaniu Ka??de archiwum zawiera dane naprawcze DOWNLOAD Ukryta Zawartość Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach