Zelwik 40 Napisano 27 Maj 2020 Antonio Florio - Vinci: La Partenope (2012) [FLAC] INFO Artist: Antonio Florio Album: Vinci: La Partenope Year: 2012 Genre: Classical, Opera Codec: FLAC (tracks+.cue) Bitrate: Lossless Time: 02:05:20 Size: 628 MB TRACKLIST Disc: 1 1. Sinfonia 2. Tu Dell'eccelse Mura 3. Viva Partenope 4. Arsace!/Armindo! 5. O Eurimene Ho L'idea Di Rosmira 6. Cavalier Se Gli Dei 7. Spiegati E Di Che L'ami 8. Armindo Ardisci 9. Al Mio Tesoro 10. O Che Arsace Delira 11. La Rondinella Che a Noi Sen Riede 12. Regina!/Armindo E Sempre Cosìdolente E Mesto 13. Non Posso Amarti O Dio 14. Regina, Emilio Arriva 15. Strumentale 16. Regina Alle Tue Piante 17. Quest'anima Accesa 18. Arsace Tu Saria 19. A Far Stragi, a Far Vendetta 20. Forti Schiere Vicino È Il Cimento 21. Sian D'Emilio a Fronte 22. Renditi Oppure Estinto Apiè Mi Cadrai 23. Ti Circondi La Gloria D'allori Disc: 2 1. Care Mura in Si Bel Giorno 2. Emilio!/ Alta Reina 3. Strumentale 4. Ti Bramo Amico 5. E Vuoi Con Dure Tempre 6. Non Può Darsi in Un Petto 7. Tormentosa Crudel Gelosia 8. A Pro' Di Che T'offese 9. Sento Che Va Coprendo 10. Principe Ti Narrai Con Quel Divieto 11. Vanne E Spera 12. Giva Guardando Intorno 13. Amante Che Incostante 14. Regina Ti Compiaci 15. Arsace O Dio Così 16. Chi M'apre I Lumi 17. Godi E Spera E Sai Perché 18. Principe Ardir 19. Men Superba Andrà La Sorte 20. Rosmira Ove Ti Guida 21. Barbara Mi Schernisci 22. Vuol Tornare a La Sua Sponda 23. Ormonte Ti Destino 24. Dal Chiaro Splendore 25. Non Chiedo O Miei Tormenti 26. Ancor Temo D'arsace 27. Begli Occhi Del Mio Ben 28. Un Core Infedele 29. Strumentale DODATKOWE INFO Do kompresowania plików używany jest WinRAR 5.60 Starsze wersje mogą pokazywać błąd przy rozpakowywaniu DOWNLOAD Ukryta Zawartość Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach