Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

Celebrity, Social Media Influencers and Brand Performance

Rekomendowane odpowiedzi

0371cb77673a673c49169343673df7dd.webp
Free Download Celebrity, Social Media Influencers and Brand Performance:
Exploring New Dynamics and Future Trends in Marketing
English | 2024 | ISBN: 3031635159 | 288 Pages | PDF EPUB (True) | 12 MB

Celebrity endorsement has shown to be an effective way enhancing brand-related attitudes, reinforcing behavioural intentions, and shaping brand perceptions. Indeed, companies devote a lot of resources on celebrity endorsement to exploit emotional bonds between consumers and brands in order to accomplish their desired brand image and increase brand awareness, differentiation, and brand loyalty. In short, brands that are endorsed by a favourite celebrity and influencer become more credible and trustworthy.


Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 2 Views
    • 1 Posts
    • 10 Views
    • 1 Posts
    • 7 Views
    • 1 Posts
    • 83 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.