Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

Lukaszewski on Crisis Communication What Your CEO Needs to Know About Reputation Risk and Crisis Management

Rekomendowane odpowiedzi

d2ff070608f93003f5e024e83a96ee7c.webp
Free Download Kristen Noakes-Fry, "Lukaszewski on Crisis Communication: What Your CEO Needs to Know About Reputation Risk and Crisis Management"
English | 2013 | ISBN: 1931332576, 1931332665 | EPUB | pages: 420 | 2.0 mb
Crisis is not like other business interruptions. In a crisis, your company spokespersons, managers, and employees must know exactly what to do, what to say, when to say it, and when to do it - while the whole world is watching! But can you depend on your crisis management plan to make that happen? Lukaszewski on Crisis Communication is your guide to preparing for a crisis and the explosive visibility and reputation risk that come with it. In a masterful book selected as one of "30 Best Business Books of 2013" by Soundview Executive Book Summaries and endorsed by the Business Continuity Institute, Lukaszewski distills four decades of public relations experience into 10 chapters of field-tested advice. Delivered in his straight-talking style and backed with compelling case studies, examples and templates, Lukaszewski explains how to build a crisis management plan and how to put it into action in the real world of media scrutiny, social media, activists, and litigation. How-to's, practical tools, tips, charts, checklists, forms, and templates teach you the simple, sensible, sincere, constructive, positive techniques to reduce contention and to succeed. His key messages teach you: To recognize how a crisis creates victims a topic rarely covered in traditional communications and operation response planning. To avoid the toxicity of silence. To overcome the abusive, intrusive, and coercive behavior of the media, activists, and critics what he calls the bloviators, bellyachers, back-bench bitchers. To drive attorneys to settle instead of litigate. To use the value of an apology, the atomic energy of empathy. Thought-provoking discussion questions, real-life case studies and examples, comprehensive index, and detailed glossary facilitate both college and professional instruction. Downloadable resources and tools Access a practical toolkit full of innovative and field-tested plans, forms, checklists, tips, and tools to support you as you prepare your organization for effective crisis communication./ Instructional Materials For the classroom, an Instructor s Manual available for use by approved adopters in college courses and professional development training. Also, to assist in instruction, the author makes available his slides, videos, and Skype interaction.



Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.