Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

The AI Revolution in Customer Service and Support

Rekomendowane odpowiedzi

62d09d5f71962a395241c7998e7d19d0.webp
Free Download The AI Revolution in Customer Service and Support: A Practical Guide to Impactful Deployment of AI to Best Serve Your Customers
by Ross Smith, Mayte Cubino, Emily McKeon
English | July 12, 2024 | ISBN: 0138286507 | 544 pages | EPUB | 4.74 Mb

In the rapidly evolving AI landscape, customer service and support professionals find themselves in a prime position to take advantage of this innovative technology to drive customer success. The AI Revolution in Customer Service and Support is a practical guide for professionals who want to harness the power of generative AI within their organizations to create more powerful customer and employee experiences. This book is designed to equip you with the knowledge and confidence to embrace the AI revolution and integrate the technology, such as large language models (LLMs), machine learning, predictive analytics, and gamified learning, into the customer experience. Start your journey toward leveraging this technology effectively to optimize organizational productivity.
A portion of the book's proceeds will be donated to the nonprofit Future World Alliance, dedicated to K-12 AI ethics education.
IN THIS BOOK YOU'LL LEARN
About AI, machine learning, and data science
How to develop an AI vision for your organization
How and where to incorporate AI technology in your customer experience fl ow
About new roles and responsibilities for your organization
How to improve customer experience while optimizing productivity
How to implement responsible AI practices
How to strengthen your culture across all generations in the workplace
How to address concerns and build strategies for reskilling and upskilling your people
How to incorporate games, play, and other techniques to engage your agents with AI
Explore thought experiments for the future of support in your organization
"Insightful & comprehensive―if you run a service & support operation, put this book on your essential reading list right now!"


Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 4 Views
    • 1 Posts
    • 1 Views
    • 1 Posts
    • 2 Views
    • 1 Posts
    • 1 Views
    • 1 Posts
    • 3 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.