Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

The Oxford Handbook of International Studies Pedagogy (Oxford Handbooks)

Rekomendowane odpowiedzi

e4cce1bf87340a246a8f50d6a0fa9af1.webp
Free Download The Oxford Handbook of International Studies Pedagogy (Oxford Handbooks) by Heather A. Smith, Mark A. Boyer, David J. Hornsby
English | May 7th, 2024 | ISBN: 0197544894 | 505 pages | True PDF | 14.58 MB
The Oxford Handbook of International Studies Pedagogy brings together world class scholars to describe and analyze a wide array of pedagogical approaches and developments in International Studies. It reflects the extraordinary creativity visible in the ways instructors in International Studies interact, engage, and struggle with the students in their classrooms.

The first section of the volume exposes readers to different worldviews, teaching worlds, and methods that enable a more diverse set of considerations when thinking about the international. Chapters in this section demonstrate a set of pedagogical practices that can allow non-western perspectives to emerge and to be valued. This maintains import beyond simply enabling broader literatures, contexts, and experiences to enrich the study of the international-it also is a critical component of adopting a set of humanizing pedagogies where care, inclusion, and compassion are modelled. At the heart of some of the contributions is a recognition that being more thoughtful and engaging of our students in constructing the learning environment is fundamental to enabling a broader set of worldviews and teaching worlds to emerge.
The second section of the volume focuses on teaching and learning inside and outside the classroom. The chapters in this section fundamentally talk about strategies, and particular experiences that people have had, and how they relate those experiences either to their own positions or how they have understood them to be effective. While the chapters tend to focus on practice, it is also apparent how contributors embed their work in a set of values around equity, diversity, inclusion, and reconciliation. Ultimately, accepting the way we teach matters, and this volume seeks to empower those teaching international studies to engage their students and prepare them to understand and work within a complicated and challenging international system.




Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 1 Views
    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 2 Views
    • 1 Posts
    • 1 Views
    • 1 Posts
    • 1 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.