Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Courses2024

Master The Art Of Handling Angry Customers

Rekomendowane odpowiedzi

d28dc7d8e2e010c463d4f855be38ea62.jpeg
Free Download Master The Art Of Handling Angry Customers
Published 9/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 691.67 MB | Duration: 0h 31m
Proven Techniques to Calm, Connect, and Create Lasting Customer Loyalty

What you'll learn
Why do customers get angry
How to recognize anger and a practical tool to help you!
The surprise about what anger conceals and a practical tool to help you!
The impact of anger and how to diffuse it
The results you can expect when effectively dealing with anger
How to protect and recharge your energy
Requirements
None
Description
Are you ready to transform challenging customer interactions into opportunities for trust and loyalty? This course, Mastering the Art of Handling Angry Customers, is designed to equip you with practical tools to handle even the most difficult situations with confidence, empathy, and grace.Throughout the course, you will learn:Why customers get angry and how to recognize the early signsThe deeper emotions behind anger, such as fear and shameThe powerful LOVE tool (Listen, Oxygen, Valiant, Eager) to calm and de-escalate situationsHow to protect your energy and stay balanced in high-stress environmentsEffective techniques like the 5 Whys to understand the root cause of frustrationHow to turn negative experiences into positive, memorable outcomesThis course also includes real-life examples, interactive exercises, and expert guidance to help you practice these techniques in your daily work.Whether you work in customer service, sales, or management, this course will empower you to handle angry customers with the care and confidence that they are worthy of. You will walk away with techniques that help you de-escalate tense situations and protect your well-being.Join us today to take your customer service skills to the next level and make a lasting impact in your role!
Overview
Section 1: Introduction: Mastering the Art of Handling Angry Customers
Lecture 1 Introduction
Lecture 2 Why customers get angry
Lecture 3 How to recognize anger
Lecture 4 The surprise of what Anger Conceals
Lecture 5 The results of effectively dealing with anger
Lecture 6 The results you can expect when effectively dealing with customer anger
Lecture 7 How to protect and recharge your energy
Lecture 8 Conclusion and Thank You
Customer service professionals and Complaints handlers

Homepage

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.






Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

No Password - Links are Interchangeable

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 4 Views
    • 1 Posts
    • 5 Views
    • 1 Posts
    • 4 Views
    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 6 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.