Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

Digital Customer Success Why the Next Frontier of CS is Digital and How You Can Leverage it to Drive Durable Growth

Rekomendowane odpowiedzi

345c37630db46951ecb908791bb821b5.webp
Free Download Digital Customer Success: Why the Next Frontier of CS is Digital and How You Can Leverage it to Drive Durable Growth by Nick Mehta, Kellie Capote
English | May 7, 2024 | ISBN: 1394205872 | 240 pages | MOBI | 3.68 Mb
Automate your Customer Success efforts to reduce churn and increase profits

In Digital Customer Success: The Next Frontier, a team of trailblazing Customer Success professionals and digital entrepreneurs delivers an insightful discussion of the next stage in Customer Success management. In the book, you'll discover how to design and deploy touchless and automated digital interventions that help your software users learn and grow as they use your product and unlock the value trapped within it ― without ever needing to reach out to a live Customer Success Manager.
The authors provide a detailed "How-To" guide to Digital Customer Success that explains how you can meet the needs of your customers, investors, and team members. You'll explore the basics of the authors' original Digital Customer Success Maturity Model and the core tenets of how to get started. After that, you'll find:Explanations of the ideal organizational structures to enable Digital Customer Success managementCase studies and examples from real companies blazing new trails in Customer SuccessCritical success measurements and metrics you can use to determine if your company is on the right track or if it needs to reorientPerfect for managers, executives, directors, founders, entrepreneurs, and other business leaders involved in the sale of digital and software products, Digital Customer Success is also a can't-miss resource for Customer Success professionals, sales leaders, marketers, product development professionals, and anyone else with a stake in reducing customer churn and increasing revenues.


Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 11 Views
    • 1 Posts
    • 9 Views
    • 1 Posts
    • 8 Views
    • 1 Posts
    • 10 Views
    • 1 Posts
    • 15 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.