Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

Distribution Channels Understanding and Managing Channels to Market

Rekomendowane odpowiedzi

2e24fd9397c0584ea7578ff452c7cb17.webp
Free Download Julian Dent, "Distribution Channels: Understanding and Managing Channels to Market"
English | 2011 | pages: 432 | ISBN: 0749462698, 0749476575 | EPUB | 7,9 mb
Understanding marketing distribution business models is critical to business success. With distribution now representing around half of almost every industry's activities, optimizing routes to market has never been so important.

Using numerous real-life examples, Distribution Channels explores the chain that makes products and services available for market and explains how to make the most of each step of the process. By defining the role and significance of the various partners involved, including distributors, wholesalers, final-tier channel players, retailers andfranchise systems, the text provides a clear understanding of the entire go-to-market process, while also explaining channel partners' business models and how to engage with them for effective market access.
Distribution Channels covers both the tactical and strategic dimensions of channel economics as well as containing information on accessing and servicing markets and customers, controlling brands, integrating web and online channels, building the value proposition and creating differentiation.
There are specific sections on the economics of working with Distributors (wholesalers), Final tier trade channel players. Retailers and Franchises, including sections on how to gain and build share with each type of channel, and which business measures to emphasise depnding on whether the venodr is a new entrant or a market leader.
The section on Franchising, added in the latest edition, provides a rare insight into how large franchise sytems work, how to gain access and how to position a supplier to build business with or through a major franchise system.
Comprehensive and clear, this book provides the knowledge needed to improve a business model to ensure maximum market exposure and successful product delivery.
The book is written for the practioner in industry, but is rigorous enough to have been adaopted as a standard text in several universities teaching marketing and business courses.


Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 11 Views
    • 1 Posts
    • 10 Views
    • 1 Posts
    • 10 Views
    • 1 Posts
    • 82 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.