Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

The 10-Second Customer Journey The CXO's playbook for growing and retaining customers in a digital world

Rekomendowane odpowiedzi

16c40fd10b334a38a053360b1431a3f1.webp
Free Download The 10-Second Customer Journey: The CXO's playbook for growing and retaining customers in a digital world by Todd Unger
English | June 11, 2024 | ISBN: 1788605039 | 184 pages | PDF | 2.27 Mb
You've Got 10 seconds to Win or Lose a Customer. This is the Ultimate Guide to Rapid Conversion in Digital Marketing.

The customer landscape has transformed, and marketers, advertisers, and business owners must adapt to a world where buying decisions are made in seconds, not months or days. The biggest obstacle? FRICTION. Those who can minimize friction and guide potential buyers swiftly through the buying process will triumph. (Hello, Amazon 1-click purchases.)
However, reducing friction requires the seamless integration of marketing, product, e-commerce, and service into a cohesive, friction-free customer experience―a feat that siloed companies struggle to achieve.
Enter The 10-Second Customer Journey. This is your ultimate playbook for capturing rapid conversions and growing your customer list. Todd Unger, Chief Experience Officer (CXO) of the American Medical Association, leverages his three decades of expertise in consumer marketing, advertising, digital products, and digital marketing to offer a step-by-step guide. He'll teach you how to become your own Chief Friction-Reduction Officer, reignite customer growth, and enhance engagement.
Why You Should Read This Book:Conquer the New Digital Experience Landscape: Adapt old marketing concepts to the needs of today's digital customers. UX is king.Identify and Target the Right Customers: Discover how to pinpoint your ideal audience and convert them into loyal customers quickly.Test and Optimize Your Approach: Master the art of testing various strategies to find the most effective way to reach and engage your customers.Written in an engaging style and packed with original insights, this is a must-read for current and aspiring marketers, customer experience leaders, and digital executives aiming to build robust customer experience strategies for their brands and organizations.


Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 1 Views
    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 7 Views
    • 1 Posts
    • 9 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.