Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

Avatars in Networked Virtual Environments

Rekomendowane odpowiedzi

c83ed23cf621e9505ac8ad7cc1aa0628.webp
Free Download Avatars in Networked Virtual Environments By Tolga K. Capin, Igor S. Pandzic, Nadia Magnenat?Thalmann, Daniel Thalmann(auth.)
1999 | 273 Pages | ISBN: 0471988634 | PDF | 4 MB
Avatars in Networked Virtual Environments Tolga K. Capin Computer Graphics Lab, EPFL, Lausanne, Switzerland Igor S. Pandzic MIRALab, University of Geneva, Switzerland Nadia Magnenat-Thalmann MIRALab, University of Geneva, Switzerland Daniel Thalmann Computer Graphics Lab, EPFL, Lausanne, Switzerland Telepresence is the future of multimedia systems and will allow parti[beeep]nts to share professional and private experiences, meetings, games and parties. Networked Virtual Environments (NVEs) are systems that allow distant users to interact in a common Virtual Environment. One of the areas of research in NVEs is the user representation or 'avatar', the way that parti[beeep]nts are geographically represented in Virtual Environments. * Examines solutions to the Virtual Life Network (VLNET) system, a flexible framework for Virtual Humans in NVEs * Presents different means of facial communication, gesture and non-verbal communication * Provides details for solving all problems of handling Virtual Human data across the network * Analyses the potential relation of the future MPEG-4 standard to NVEs * Discusses the standardisation of Virtual Humans in VRML * Includes applications such as a Virtual tennis game and studies the experimental results and achievements. Essential reading for a wide-ranging audience including computer scientists, engineers in communication systems, undergraduate and postgraduate students of computer science, and researchers in computer animation, visualisation and communications technology. Content: Chapter 1 Concepts in Networked Virtual Environments (pages 1-14): Chapter 2 A Taxonomy of Networked Virtual Environments (pages 15-57): Chapter 3 The VLNET System (pages 59-97): Chapter 4 Representation of Virtual Humans (pages 99-139): Chapter 5 Facial and Gestural Communication (pages 141-168): Chapter 6 Networking Data for Virtual Humans (pages 169-199): Chapter 7 Standards for NVEs and Virtual Humans (pages 201-216): Chapter 8 Applications and Experiments (pages 217-249): Chapter 9 Conclusion (page 251):



Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.