Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

Aquaculture Marketing Handbook

Rekomendowane odpowiedzi

341223d9d0d0635740cad98adaf299a7.webp
Free Download Aquaculture Marketing Handbook By
2006 | 269 Pages | ISBN: 0813816041 | PDF | 5 MB
Markets, marketing, and trade have become ever more important to growing aquaculture industries worldwide. The diversity and idiosyncrasies of the aquaculture and seafood markets call for understanding information that is unique to these markets. Presenting fundamental principles of marketing and economics from a user-friendly, how-to perspective, the Aquaculture Marketing Handbook will provide the reader with the tools necessary to evaluate and adapt to changing market conditions. The Aquaculture Marketing Handbook provides the reader with a broad base of information regarding aquaculture economics, markets, and marketing. In addition, this volume also contains an extensive annotated bibliography and webliography that provide descriptions to key additional sources of information. Written by authors with vast international aquaculture marketing experience, the Aquaculture Marketing Handbook is an important introduction to aquaculture marketing for those interested in aquaculture and those new to the professional field. The body of knowledge presented in this book will also make it a valuable reference for even the most experienced aquaculture professional.Content: Chapter 1 Seafood and Aquaculture Markets (pages 1-18): Chapter 2 Demand and Supply, Basic Economic Premises (pages 19-35): Chapter 3 Aquaculture Marketing Concepts (pages 37-55): Chapter 4 Aquaculture Growers and their Marketing Choices (pages 57-70): Chapter 5 Seafood and Aquaculture Product Processing (pages 71-90): Chapter 6 Parti[beeep]tion and Leadership in Marketing Channels (pages 91-111): Chapter 7 Marketing by Farmer Groups (pages 113-127): Chapter 8 Wholesaler Marketing (pages 129-140): Chapter 9 Market Trends (pages 141-152): Chapter 10 The International Market for Seafood and Aquaculture Products (pages 153-167): Chapter 11 Policies and Regulations Governing Aquaculture Marketing (pages 169-180): Chapter 12 Planning Marketing Strategies (Identifying Target Markets) (pages 181-200): Chapter 13 Marketing Research Methodologies (pages 201-227):



Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 4 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.