Jump to content

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Sign in to follow this  
bookworm79

Wirkung integrierter Kommunikation Ein verhaltenswissenschaftlicher Ansatz für die Werbung

Recommended Posts

f92a6ae2f586ef9caf725380b565389c.webp
Free Download Wirkung integrierter Kommunikation: Ein verhaltenswissenschaftlicher Ansatz für die Werbung By Franz-Rudolf Esch (auth.)
1998 | 454 Pages | ISBN: 3824467747 | PDF | 12 MB
Die integrierte Kommunikation gilt als strategischer Schlüsselfaktor, um dem Rückgang der Werbeeffizienz entgegenzuwirken. Durch eine formale und inhaltliche Abstimmung der Kommunikation für Marken und Unternehmen sollen die bei den Konsumenten erzeugten Eindrücke verstärkt werden.



Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  
    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 15 Views

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.