Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
bookworm79

The IT Support Handbook A How-To Guide to Providing Effective Help and Support to IT Users

Rekomendowane odpowiedzi

04f5b4b5c86e78df8327cdd20387645a.webp
Free Download The IT Support Handbook: A How-To Guide to Providing Effective Help and Support to IT Users by Mike Halsey
English | June 11, 2024 | ISBN: 8868803844 | 269 pages | MOBI | 5.84 Mb
Become a more effective tech professional by learning how to provide the most useful IT support for your users. You'll learn how to efficiently and effectively deal with any type of problem, including operating systems, software, and hardware. IT support is often complex, time-consuming, and expensive, but it doesn't have to be with the right processes in place.

Whether you're an individual, part of an IT support team, or managing staff supporting PC users in their homes, this book will help you understand the right way to approach, troubleshoot, and isolate problems so they can be handled efficiently, with the least disruption and cost to your business. Expanded and revised for this second edition, you'll make yourself popular with your colleagues, and keep your clients and users happy and productive.
New To This Edition
The world of work has changed, with remote and hybrid working now the new normal and with IT Support departments worldwide having to adapt to this new paradigm. This expanded edition highlights the skills, tools, and structures needed to support businesses of any size in the new normal.
What You'll LearnManage reporting, and keep a record of issues that occurProvide effective remote support for users working from home or elsewhere in the worldUse error and system reporting in Windows to obtain high-quality, relevant informationSpot patterns in user behavior that may be causing difficult-to-diagnose problemsBe familiar with best practices to make you a better support professional
Who This Book Is For
IT professionals, IT support (on-site and remote), and system administrators who manage support teams. No prior knowledge is required.


Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Links are Interchangeable - Single Extraction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 7 Views
    • 1 Posts
    • 11 Views
    • 1 Posts
    • 11 Views
    • 1 Posts
    • 4 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.