Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Courses2024

How to make PS1 Characters in Blender (Full Guide)

Rekomendowane odpowiedzi

3b602c68d7507b24af6a1a8dc1ee964d.jpeg
Free Download How to make PS1 Characters in Blender (Full Guide)
Published 10/2024
Created by Thomas Potter
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Genre: eLearning | Language: English | Duration: 10 Lectures ( 7h 1m ) | Size: 7.2 GB

Master Creating PS1 Characters in Blender From Start to Finish
What you'll learn
Create Any Character with a simple modelling workflow
Master UV Unwrapping with a simple process to prepare your models for Texturing
Create PS1 Style Textures with Step by Step Painting Workflow
Rigging your characters to prepare them for game ready Animations
Learn the essentials to Animate Game Ready Characters in Blender
Requirements
Know the Basics of blender and be comfortable with the basics tools in blender
A computer capable of running Blender 4+
Basic knowledge of UV unwrapping and texturing is useful.
Description
Are you ready to create your best 3D characters yet - and actually enjoy the process?If you've struggled with making your own characters that you're always unhappy with, or you're tired of using the same model packs that make your game look like everyone else's, you're in the right place.This course is your ultimate guide to mastering PS1 Style character creation in blender. Say goodbye to endless confusing youtube tutorials and struggling with blender.Whether you want to streamline your workflow to save hours, produce the best characters you've ever made, or just want to bring your ideas to life, this course equips you with the knowledge and techniques to succeed with blender!What You'll Learn:Creating the Base Mesh (1h): Master the art of creating a base mesh with perfect proportions and topology, setting a great foundation for your character.Modeling the Outfit and Assets (1h): Easy Workflow and tools to create detailed outfits and accessories.UV Unwrapping Guide (1h): Simplify the UV unwrapping process with my clear, straightforward guide.Texturing Your Characters (2h): Bring your characters to life with beautiful ps1 style textures that look look greatCreating a Game Ready Rig (1h 15m): Make sure your characters are ready for animation with a game-ready rig.Animation for Games (50m): Animate your characters with techniques that work perfectly for games.
Who this course is for
Aspiring 3D Artists: Beginners who are new to 3D modeling but eager to learn about character creation for games.
Indie Game Developers: Developers who want to create and animate their own 3D characters for game development.
Intermediate 3D Modelers: Artists who want to refine their skills in UV unwrapping, texturing, rigging, and animation.
Homepage

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Screenshot








Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

No Password - Links are Interchangeable

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 5 Views
    • 1 Posts
    • 4 Views
    • 1 Posts
    • 6 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.