Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Courses2024

Masterclass Pt. 2-6 Customer-Centric Digital Transformation

Rekomendowane odpowiedzi

356f33b464a5d97a7b1b06feff8a8bd2.jpeg
Free Download Masterclass Pt. 2/6: Customer-Centric Digital Transformation
Published 10/2024
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Language: English | Duration: 37m | Size: 336 MB
Defining the Current-State Digital Customer Experience: Account Data, Contact Center Logs, Web Behavior Analytics

What you'll learn
Understand how to collect and analyze data from online customer reviews, internal customer feedback, account data, contact center logs, and web interactions..
Learn to uncover patterns and actionable insights from multiple feedback channels of customer feedback and engagement data.
Identify opportunities for optimization by comparing different data sources, including web behavior analytics.
Develop a complete and objective view of the current digital customer experience using both qualitative and quantitative data.
Requirements
None. Open to professionals eager to unlock the full potential of data in customer experience management.
Description
This course is part #2 out of a 6-part masterclass on creating customer experiences that resonate on a deeper level in the digital era.Leverage the power of data to gain a holistic view of your customers and uncover hidden growth opportunities.To truly understand your customers, you need more than just direct feedback-you must analyze how they behave, engage, and react at every touchpoint. This course teaches you how to use online customer reviews, internal customer feedback, account data, contact center logs, and web behavior analytics to create a complete picture of your current digital experience.We'll help you interpret data from multiple sources, identifying patterns that reveal opportunities for improvement. You'll discover how to harness data from every angle to ensure your digital strategy is based on real-world customer behavior, not assumptions. This multifaceted approach is essential for companies that want to stay ahead of the competition and meet their customers' evolving needs.By the end of this course, you will be able to combine and analyze these diverse data sources to make data-driven decisions that lead to superior customer experiences and business success.Can you turn customer data into a competitive advantage? Enroll today and learn how to harness the power of data to elevate your customer experience.
Who this course is for
Data analysts, CX professionals, and digital strategists who seek to use data for strategic decision-making and customer experience enhancement.
Homepage

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Screenshot





Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

No Password - Links are Interchangeable

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 2 Views
    • 1 Posts
    • 3 Views
    • 1 Posts
    • 7 Views
    • 1 Posts
    • 4 Views
    • 1 Posts
    • 4 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.