Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
Courses2024

Udemy - New Techniques In Marketing

Rekomendowane odpowiedzi

5d60ece2a0ec2f713db7b01d307ae7db.jpeg
Free Download Udemy - New Techniques In Marketing
Published 10/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 3.24 GB | Duration: 1h 18m
Take your marketing understanding to

What you'll learn
The Objective of Marketing Analytics
A Clear Analytics Strategy Creates Clear Measurement
Implement Analysis Methods
Turn Data into Insight, Insight into Action
Requirements
no experience needed
Description
Etkili pazarlama analitiğinin ortadan kaldırılmasını engellerPazarlamada büyük bir sorunumuz var. Yüzlerce şirkete binlerce pazarlamacıya eğitim verdikten sonra, pazarlamacıların karşılaştığı beş yaygın sorun bulundu. ilk, çok fazla veri var ve bu da şu şekilde yol gösterir: Hangi veri önemli? Doğru şeyleri mi ölçüyorum? Verilerden içgörüleri nasıl anlatırım? Verilerden eylemler nasıl bağlarım? Ne yapacağımı nasıl bileceğim? Şimdi bunlar çok ciddi sorular. Bunlar, pazarlamacılar yıllardır rahatsız eden temel bir sorun olduğunu gösteriyor ve bu da çok azımızın dijital pazarlama analitiği konusunda resmi bir eğitim almış olduğunu gösteriyor. Ve bu resmi eğitim olmadan, bizden öncekilerin üzerinde çalışıyoruz. Aynı kayıtları çalıştırıyoruz, aynı sunumları yapıyoruz ve aynı bilgileri kopyalayıp yapıştırıyoruz. Aynı zamanda yapılan bir ankette, pazarlamacıların pazarlama analitiğini düzgün bir şekilde yapmak için uygun eğitim ve etkilere sahip olmadığı gösterildi. Diğer engeller arasında yatırım getirisini kanıtlayamama ve işe yaramaz metriklerle başa çıkma yer alıyordu. İşleri daha da kötüleştirmek için, yakın zamanda yapılan bir ANA anketi, yatırım getirisini ve müşteri yaşam boyu değeri en önemli beş iş KPI'sından ikisi olarak listeledi. Ancak, maliyet olan CPM ve maliyet olan CPCbaşına tıklama, şifreli erişim ve site ziyaretleri en çok kullanılan ilk beş KPI'ydı. Bu, çoğu pazarlamacının beyanının önemli olduğunu biliyor, ancak çeşitli çeşitlilikte bunu yapmadığı anlamına gelir . Bu ayrıca veriler hakkında temel bir yanlış anlama olduğunu da gösterir . CPM, CPC, erişim ve site ziyaretleri çoğu şirket için KPI'lar kalmaz, aynı zamanda profesyonel pazarlamacılar tarafından en çok kullanılan KPI'lar olarak listelenir. Resmi bir eğitim olmadan, ortak bir kelime dağarcığından, doğru terminolojiden ve birbirimizle ve yönetici ekiplerimizle etkili bir şekilde iletişim kurmamızı sağlayan dilden yoksun kalırız. Bu, önemli miktardaki grafik ve parlaklıkların gizlenerek gelişimlerini engeller. Ne demek istediğimi biliyorum. Basitçe raporlar, aralıklar ve tablolardan oluşan 50'den fazla slayt destesi olan aylık veya aylık raporlar. Bunlar analiz becerisi değil, kopyalanıp yapıştırılmaktır. Bu kursta, alışkın olabileceğinden farklı bir yaklaşım benimseyeceğim. Analitik haritayı anlamanıza ve okumanıza yardımcı olacağız. Aramaya başlamadan önce ne istediğimizi bilmeliyiz. Analitik manzaranızı yönlendirecek bir veri ve ölçüm stratejisi iyileştirmenin temel unsurlarıyla kapsamlım. Ayrıca iş hedefinize göre öncelikle ihtiyaç verilerini tanıyıp belirleyeceğim. Bu, etkiliHedefinize ulaşmanız için ölçüm, karşılaştırma ve analiz. Haritayı okuyabildiğinizde, hazineyi, işinize dair içgörüleri keşfedebilirsiniz . Sonrasında bu bilgilerin pazarlama kampanyalarını, kullanıcı deneyimlerini ve dahili raporlamanızı sağlamak için nasıl uygulanacağını sunacağım. Basit bir çerçeveyi takip ederek, raporlarınız daha kısa, daha doğrudan ve C-suite'in seveceği ikna edici ve ilgi çekici bilgilerle dolu olacak.
Overview
Section 1: 1. The Objective of Marketing Analytics
Lecture 1 1.1.Obstacles to effective marketing analytics?
Lecture 2 1.2.Identify your business objectives for marketin
Lecture 3 1.3.Define objectives, goals, metrics, and KPIs
Lecture 4 1.4.Implement business objectives for strategy
Section 2: 2. A Clear Analytics Strategy Creates Clear Measurement?
Lecture 5 2.1.Create measurements that connect to objectives
Lecture 6 2.2.Focus on marketing tactics, not channels
Lecture 7 2.3.Focus on marketing tactics, not channels
Lecture 8 2.4.Establish comparison and benchmark data
Section 3: 3. Implement Analysis Methods
Lecture 9 3.1.Leverage the best analytics skill Asking ques.mov
Lecture 10 3.2.Apply question-asking frameworks
Lecture 11 3.3.Connect measurement factors in marketing campa
Section 4: 4. Turn Data into Insight, Insight into Action
Lecture 12 4.1.Apply KPIs to connect data to action
Lecture 13 4.2.Improve the user experience using marketing an
Lecture 14 4.3.Establish a reporting framework for your analy
anyone who does marketing
Screenshot
Homepage

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.






Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

No Password - Links are Interchangeable

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 4 Views
    • 1 Posts
    • 6 Views
    • 1 Posts
    • 6 Views
    • 1 Posts
    • 6 Views
    • 1 Posts
    • 6 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.