Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
0DAYDDL

The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success - [AUDIOBOOK]

Rekomendowane odpowiedzi


3ce66057b003453a83733f26802d9564.jpg
The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success - [AUDIOBOOK]
mp3, pdf | 5.57 GB | Author: Brian Tracy | Year: 2023



Description:

What makes one business flourish while another fails? "[This] book of laws has something for everyone who wants to be a success in any walk of life." -Gen. H. Norman Schwartzkopf



In The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success, Brian Tracy draws on thirty years of experience and knowledge to present a set of principles or "universal laws" that lie behind the success of businesspeople everywhere, in every kind of enterprise, large and small. These are natural laws, he says, and they work everywhere and for everyone, virtually without exception. Every year, thousands of companies underperform or even fail and millions of individuals underachieve, frustrated by thwarted ambition and dreams-all because they either attempted to violate or did not know these universal laws. But ignorance of the law is no excuse!

Tracy breaks the 100 laws down into nine major categories: Life, Success, Business, Leadership, Money, Economics, Selling, Negotiating, and Time Management. Drawing on a lifetime of observation, investigation, and experience, Tracy not only identifies and defines each law, he also reveals its source and foundation, whether in science, nature, philosophy, experience, or common sense. He illustrates how it functions in the world using real-life anecdotes and examples, and shows how to apply it to your life and work through specific questions, practical steps, and exercises that everyone can use-sometimes in just minutes-to begin the journey toward greater business success.

"Eloquently-yet practically-written . . . should be required reading for every entrepreneur, manager, and leader!" -Scott McKain, author of The Ultimate Customer Experience


Category:Business, Management & Leadership, Management - General & Miscellaneous


Download Link:







Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 13 Views
    • 1 Posts
    • 20 Views
    • 1 Posts
    • 24 Views
    • 1 Posts
    • 29 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.