Skocz do zawartości

Aktywacja nowych użytkowników
Zakazane produkcje

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
0DAYDDL

Learning as Interactivity, Movement, Growth and Becoming, Volume 1 - [AUDIOBOOK]

Rekomendowane odpowiedzi


e383e0fd74127311fb0cb7bc733da90b.jpg
Learning as Interactivity, Movement, Growth and Becoming, Volume 1 - [AUDIOBOOK]
mp3 | 1.55 GB | Author: Mark E. King | Year: 2023



Description:

The two inter-linked volumes in this series are dedicated to the development of analysis and theorisation of learning and teaching in higher education. The two volumes focus on the multi-scalar ecological inter-connectedness of learners with teachers, with artefacts, with cultural patterns and resources, with places, with social activities and practices, with social institutions, with time and temporality, and with technologies. Learning reflects inter-individual dynamics that are shaped by biology and culture.


Against prevailing orthodoxies that view learning in higher education in terms of "information transmission" and "content delivery," the contributors articulate leading developments in distributed cognition, distributed language, ecological psychology, enactivist and embodied-embedded cognitive science, interactivity, and multimodal event analysis. They also extend several earlier traditions such as American pragmatism, embodied curriculum theory, and Vygotsky's latter day anti-dualist Spinozan turn.
Through detailed empirical analysis of in vivo episodes of learning using multimodal event analysis, cognitive event analysis, and cutting-edge theory, the authors show how and why learning is not adequately explainable as internal mental processes per se. Instead, sophisticated empirical analysis and innovative theory are put to work to reveal the emergence of learning in the interactivity of learners and teachers with the affordances of a distributed brain-body-environment learning system.
Volume 1 is an edited collection of seven chapters written by internationally renowned researchers together with an Introduction and an Afterword written by King and Thibault. Volume 1 (and its successor Volume 2) will serve as valuable reading for educationalists and researchers in the cognitive, communication, learning, and language sciences who are looking for new multidimensional tools for thinking about, and new empirical tools for analysing, learning, and teaching as multi-scalar interactive processes in radical embodied ecologies of learning and teaching.


Category:Education, Nonfiction


Download Link:







Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Ukryta Zawartość

    Treść widoczna tylko dla użytkowników forum DarkSiders. Zaloguj się lub załóż darmowe konto na forum aby uzyskać dostęp bez limitów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

    • 1 Posts
    • 9 Views
    • 1 Posts
    • 14 Views
    • 1 Posts
    • 16 Views
    • 1 Posts
    • 10 Views

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania.